צו שיקום כלכלי: פתרון משפטי להחזרת חובה לפעילות כלכלית

צו שיקום כלכלי

בעולם העסקים המודרני, כשהכלכלה מתנהלת בקצב מהיר, ישנם מקרים בהם האדם או העסק מגלה עצמו במצב של חובות כבדים. אך אין סיבה להיות בתום לב, כי עם הכלים הנכונים והידע המשפטי, ניתן להחזיר את העסק למסלול. עורך דין ליאור כספי והצוות שלו מציעים פתרון משפטי שיביא אתכם לחיים כלכליים חדשים ומאוזנים.

הצו לשיקום כלכלי: מה זה בעצם?

הצו לשיקום כלכלי הוא אמצעי משפטי שמאפשר לאדם או לעסק להגיע להסדר עם הגורמים השונים שאליהם הוא חייב, ובכך למנוע הליכי חדלות הפירעון או פשיטת רגל. בתהליך הזה, החוב המקורי נכנס לתקופת השיקום הכלכלי, בה החייב מקבל הזדמנות להתמודד עם החוב בצורה מאורגנת.

ההבדל בין הצו לפתיחת הליכים לבין צו שיקום

בזמן שהצו לפתיחת הליכים הוא החלטה של לבית המשפט להתחיל בהליך משפטי, צו שיקום מסייע בהחזרת האדם או העסק להתנהלות כלכלית נכונה. בתהליך זה, החובות מסודרות ומתוזמנות לתשלומים המתאימים ליכולת התשלום של החייב.

כיצד עורך דין יכול לעזור בצו לשיקום כלכלי?

מיד כשניתן הצו, התהליך המשפטי מתחיל. במקום להילחם לבד במערכת ההוצאה לפועל או לקופת הנשייה, עורך דין כמו ליאור כספי יכול לספק ייעוץ משפטי מקצועי. הצוות שלנו יודע איך לחייב צו, ובכך להביא אתכם למצב שבו תוכלו להתמודד עם החובות באופן ממוקד ויעיל.

למי מתאים הצו לשיקום כלכלי?

האם אתה איש פרט או מנהל/בעלים של חברה? הצו לשיקום כלכלי יכול להתאים לך. במיוחד אם אתה מרגיש שהחובות הם מעל יכולתך, הפתרון הזה יכול להיות התשובה לבעיותיך. ואנחנו כאן, בצוותו של ליאור כספי, כדי להוביל אתכם לפתרון.

בסיום היום, גם אם נראה שהעולם מתמוטט מתחת לרגליך, הפתרונות קיימים. עם הידע, הכלים, הניסיון, הקשרים והצוות המשפטי המיומן שלנו, אנחנו כאן כדי להגן עליכם. אל תיתן לחובות לשלוט בחייך, צרו איתנו קשר היום ונביא אתכם לחיים כלכליים חדשים ומצליחים.

השלבים להגעה לצו שיקום כלכלי

הגעה לצו שיקום איננה פשוטה כפי שנראית. היא דורשת הכנה מראש והבנה מעמיקה של ההליכים המשפטיים. הנה מספר השלבים העיקריים:

ההגשה לבית המשפט

השלב הראשון הוא הגשת בקשה לבית המשפט לקבלת צו לשיקום כלכלי. זה הזמן להציג את כל הפרטים הרלוונטיים: החובות, ההכנסות, ההוצאות וכל מידע אחר הקשור למצב הכלכלי שלך.

הצו לפתיחת הליכים

לאחר ההגשה, בית המשפט יקבל החלטה האם להתחיל בהליכי השיקום או לסיים את ההליך. אם ההחלטה היא לפתיחת הליכים, המשך התהליך יתחיל.

תקופת השיקום הכלכלי

לאחר קבלת ההחלטה, תתחיל תקופת השיקום הכלכלי. במהלך התקופה הזו, החייב יכול להגיע להסדרים עם הגורמים השונים אליהם הוא חייב, במטרה להחזיר את הסדר לחייו הכלכליים.

הליכי חדלות הפירעון וההבדל בינם לבין השיקום הכלכלי

אמנם ישנם דמיונות בין הליכי חדלות הפירעון לבין השיקום הכלכלי, אך ההבדלים הם המרכזיים. בהליכי חדלות הפירעון, החייב מאבד את השליטה בנכסיו, בעוד בשיקום הכלכלי, החייב מקבל הזדמנות לשלוט ולהחזיר את האיזון הכלכלי לחייו.

השונות בין צו שיקום לבין פשיטת רגל

רבים מתבלבלים בין צו שיקום לבין פשיטת רגל, אך ההבדלים ביניהם משמעותיים. בפשיטת רגל, ישנו חובה למכור את נכסי החייב, בעוד בצו שיקום, החייב מקבל את האפשרות להמשיך בהתנהלותו הכלכלית בצורה מאורגנת ומתוכננת.

לקופת הנשייה וההוצאה לפועל: איך הם נכנסים לתמונה?

כאשר מדובר בחובות, לא ניתן להתעלם מקופת הנשייה או ההוצאה לפועל. שני הגורמים הללו הם הגורמים המרכזיים בהוצאת החוב לפועל. תהליך השיקום הכלכלי יכול לסייע לך להתמודד עם הליכי האכיפה של שני הגורמים האלו.

לסיום, בעזרת הכלים המשפטיים הנכונים ועם הידע המקצועי של עורך דין ליאור כספי, אתה יכול להחזיר את החיים הכלכליים שלך למסלול הנכון. אז אל תהסס וצרו קשר עוד היום. אנו כאן לעזור לך לצאת מהמשבר ולהתחיל מחדש.

מה אומרים עלינו?
לצערי נכנסתי לחובות בשווי של למעלה מ-200,000 ש"ח. ליאור כספי והצוות המקסים סייעו לי ולמשפחתי והצליחו להפחית את החוב בהסדר משפטי ל-30,000 ש"ח בלבד. ללא ספק שחזר לי השקט הנפשי ואני מודה להם מקרב ליבי.
אליאור
יבנה
5/5
אני ממליצה בחום על הפירמה של ליאור כספי - בתוך חודש בלבד מתחילת ההעבודה איתם הם הצליחו להפחית לי את החוב ב-70%!!! לא האמנתי שזה אפשרי. מומלץ מומלץ מומלץ!
ציפי
אשדוד
5/5
לאחר שראיתי מספר מודעות באינטרנט, השארתי פרטים ורציתי לשמוע במה מדובר. בהתחלה הייתי סקפטי. אני בעלים של חברה בתחום הבנייה ונקלענו לחובות איומים בסכומים מטורפים. תוך כחודש וחצי - 50% מהחוב נמחק לחלוטין. אין לי מילים. פשוט אלופים!
יגאל
רעננה
5/5
הצוות, בראשות ליאור - נתנו לי מהרגע הראשון את ההרגשה שאני בידיים טובות. הסבירו לי הכל, הבנתי למה אני מתקדם. מומלץ בחום!
שחף
רמת גן
5/5
נשמח לעזור!
שלחו הודעה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
בעת לחיצה על כפתור " חזרת נציג" הינך מאשר/ת בזאת לעורך דין ליאור כספי לשלוח לי ניוזלטרים/דיוור של מאמרים, מידע, חידושים, עדכונים מקצועיים, במייל ו/או בהודעה לנייד. הרשמה לקבלת הדיוור כאמור תאפשר קבלת דיוור ללא תשלום. ניתן בכל עת לבטל את ההרשמה לקבלת הדיוור ע"י שליחת מייל חוזר.