עורך דין חדלות פירעון – איך עושים את זה בצורה הכי מהירה?

איך עורך דין חדלות פירעון יכול לסייע? אם נקלעתם למצב בו צברתם חובות גבוהים, נטלתם אשראי מהבנק ומחברות אשראי ולא מצליחים לעמוד בהחזרי החובות? יכול להיות שהליך חדלות פירעון הוא ההליך הנכון עבורכם.

בדיקת התאמה להליך חדלות פירעון:

חדלות פירעון | עורך דין חדלות פירעון

ככל שעורך הדין עסק בכמה שיותר תיקים בתחום חדלות פירעון כך צבר ניסיון רב אשר מוסיף רבות לידע המקצועי של עורך הדין בתחום. בזכות בקיאות וידע עשירים ושלל האמצעים העומדים לרשותו של עורך הדין הלקוח מקבל שירות מקצועי ברמה גבוהה במיוחד. נוסף על כך בזכות הניסיון עורך הדין יכול לתת תמונת מצב כללית ולשער על סמך תיקים וסעדים קודמים מה צפוי בהמשכו של התהליך המשפטי. 

יש לציין כי כל לקוח ראשי לשאול באופן חופשי כל שאלה לגבי ניסיון קודם של העורך דין. מטרת בחינת הניסיון תורמת לשקט הנפשי כאשר מדובר במשרד בעל הישגים מרשימים בתחום ותוצאות טובות.  

אין תחליף למראה עניים ורושם ראשוני מעורך הדין אשר הולך ללוות אתכם בתהליך.

כל העניין הבירוקרטי בנושא חדלות פירעון עשוי להיות ארוך ומתיש. בחירה נכונה של עורך דין תלויה במתן השירות אשר מקבל הלקוח. עורך דין המעניק ללקוח שירות אישי וליווי צמוד לאורך כל הדרך גורמת לכך שהלקוח מרגיש תחושת ביטחון ורוגע לאורך התהליך המשפטי, גם לאחר מכן במידה ויש צורך בהגשת ערער. 

בנוסף, מתן שירות אישי מעיד על דבקות במטרה מצד עורך דין. רצוי שעורך הדין יהיה זמין ללקוח ויתן מענה מהיר והכי חשוב, מתן שקיפות מלאה, כנה ואמיתית בכל המתרחש בבית המשפט ומחוצה לו. 

במידה וקיימים לבטים לגבי בחירת עורך דין ניתן לפנות ללקוחות קודמים אשר ייצג בעבר עורך הדין ולשאול אותם האם הם מרוצים מהתוצאות והשירות אשר קיבלו מעורך הדין ומדוע. לרוב בעמודי האינטרנט וברשתות החברתיות ניתן לקרוא ביקורות ותגובות של לקוחות קודמים אשר קיבלו ייצוג משפטי בעבר מטעם עורך הדין. 

בין תגובות הגולשים ודרך הביקורות השונות ניתן להבין האם לקוחות העבר יצאו מרוצים מעורך הדין? אם כן ניתן לראות באיזו מידה. חשוב לבדוק האם יש כמויות רבות של המלצות (כמה עשרות) על אותו עורך דין כדי להיות בטוחים יותר בבחירה.

ניתן לקבל מספר הצעות מחיר מכמה עורכי דין שונים אך חשוב מאוד לבדוק מה כולל המחיר. ישנם עורכי דין אשר מעניקים כחלק משירותי הייצוג גם ערך מוסף בכל הנוגע לשיקום הכלכלי ואסטרטגיה עסקית רחבה לטווח הקצר והארוך. תהליך חדלת פירעון הטוב ביותר דורש סיוע משפטי רחב ולכן המחיר תלוי בשירות שמציע עורך הדין, שווה להשקיע כדי לקבל שירות מקצועי וייחודי. 

3 דברים שחייבים לדעת לפני שניגשים לעורך דין חדלות פירעון - וידאו

אז מה זה חדלות פירעון? הכל בסרטון הבא - וידאו

ישנם מספר גורמים אשר רצוי לבדוק לפני קבלת החלטה בנוגע לבחירת משרד עורכי דין והם:

כיצד עורך דין חדלות פירעון יכול לסייע?

קודם כל, חשוב לדעת שכאשר מגיעים למצב של חדלות פירעון חשוב לדעת שזהו מצב בו צברתם חובות גבוהים, נטלתם אשראי מהבנק ומחברות אשראי ואינכם מצליחים לעמוד בהחזרי החובות, תדעו שבעזרת הרפורמה החדשה שנכנסה לתוקף כבר בספטמבר 2019 ניתן לפנות לביצוע הליכי חדלות פירעון , כאשר במסגרת הביצוע של להגיש בקשה (בקשה לצו לפתיחת הליכים), יעצרו ההליכים, יפסיקו הליכי הגביה, ונתחיל לשלם סכום ריאלי מידי חודש בו ניתן יהיה לעמוד, – בסוף התקופה תינתן תוכנית שיקום ולמעשה החובות ימחקו. אז איך עורך דין חדלות פירעון יכול לעזור?

מה היא הרפורמה לחדלות פירעון ושיקום כלכלי?

כפי שציינו הרפורמה נכנסה לתוקף בספטמבר 2019 ומטרתה העיקרית היא לייעל ולקצר את התקופה בה חייבים יושארו במעגל החובות , ולעזור לאנשים להתחיל את חייהם הכלכליים מחדש עקב העובדה שרוב החייבים נותרים ללא כל בתהליך פשיטת הרגל. הרפורמה מתיימרת לאזן בין האינטרסים של חייב החוב לבין האינטרסים של זה שחייבים  אם כי לאחרונה מעדיפים את הפן השיקומי של החייב , לכן כל התמודדות עם הרפורמה ללא ייעוץ מקצועי והכוונה עשויה להיות קשה מנשוא על גבול הבלתי אפשרית. בדיוק לכן מתן סיוע מקצועי בתהליך יועיל בכל פרמטר אפשרי.

שמה של הרפורמה הוא "הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי". מה שהחוק בעצם מאפשר לחייבים ולנושים לפתוח בהליכים, במהלכם יוחזרו חלק מהחובות, ובסיומם החייב יוכל לקבל פטור מהחובות האחרים ולפתוח "דף חדש" בחייו הכלכליים.

הליכי חדלות פירעון ושיקום כלכלי

יתרונות וחסרונות הרפורמה

על אף המצב העגום בהתמודדות מול (הוצל"פ) הוצאה לפועל, לרפורמה לחדלון פירעון יש יתרונות כמו כן מטבע הדברים ישנם גם חסרונות (אם כי למי שנקלע כבר להליכי הוצאה לפועל חסרונות אלה לא מורגשים).

יתרונות לחדלות פירעון - עורך דין חדלות פירעון

אחד היתרונות הגדולים והחשובים מכולם הוא השיקום כלכלי. הרפורמה מעניקה לזכאים בין אם הם אדם פרטי או תאגיד תכנית ליציאה מהמצב הכלכלי הנוכחי שלהם מה שיתרום רבות לשיפור מצבם הנפשי של החייבים והמצב הכלכלי הקרוב והרחוק לעין. הליך חדלות פירעון שונה מעט מהליך רגיל של פשיטת רגל ומשתנה מפרמטר לפרמטר וממחוז למחוז.

חשוב להדגיש כי עם הגשת הבקשה (צו לפתיחת הליכים) ניתן להסיר הגבלות, לבטל עיקולים, לטפל במניעת חידוש רישיון נהיגה, לבטל עיקולי משכורת, וזו למעשה הדרך על מנת לשקם חייב שרוצה לקחת את עצמו בידיים.

חסרונות של חדלות פירעון

לא כולם מתאימים. ניהול ההליכים נקבע לפי סכום החוב  כאשר במסגרת התקופה יוטלו מספר הגבלות על החייב (היחיד), עיכוב יציאה מן הארץ למשל, כאשר ממילא בדרך כלל אנשים שנקלעו להליכים בהוצאה לפועל אינם יכולים לצאת את הארץ.

מי הוא עורך דין לחדלות פירעון – ולמה צריך אחד?

עורך דין לחדלות פירעון הוא האיש המקצועי שילווה אותך אל מול הבירוקרטיה הבלתי מתפשרת של לשכת הוצאת הפועל ובתי המשפט . במידה ומצאתם את עצמך לפני פשיטת רגל או חדלות פירעון והידע המשפטי המקצועי שלכם הוא לא מעולה, הדרך המהירה והנכונה יותר עבורך לצאת מהמצב הקשה לעבר עתיד כלכלי בהיר יותר תהיה עם עורך דין.
לאורך השנים משרד עו״ד ליאור כספי (עו"ד חדלות פירעון) טיפל במאות אלפי תיקים של אנשים פרטיים ותאגידים אל מול רשות האכיפה והגבייה של משרד המשפטים ומול הוצאה לפועל בפרט. המשרד ליווה לקוחות רבים בהתנהלות שקולה אל ונקיטת צעדים מחושבים מול בית המשפט ובבניית אסטרטגית יציאה מהמצב הכלכלי העגום. ואף מבין גם בתחום דיני עבודה.

חשוב לדעת

כאשר רוצים לבחור עורך דין חדלות פירעון אמין וטוב חשוב מאוד לבחון את ארבעת הגורמים שצוינו. את כלל הגורמים הללו ניתן לבחון בשיחת טלפון קצרה עם עורך הדין או נציג מטעם המשרד או באמצעות ביקור באחד הנכסים הדיגיטליים השונים של עורך הדין. בדיקה של ארבעת גורמים אלו אינה דורשת זמן ומאמץ רבים במיוחד אך עשויה לתרום רבות לקבלת ההחלטה בנושא.

חדלות פירעון בתקופת משבר נגיף הקורונה.

בעקבות נגיף הקורונה נכנסו לתוקף לפני כ – 9 חודשים הקלות ועידכונים בנושא עקב הנגיף. יש לציין כי חשוב לבדוק אם עורך הדין מעודכן ובקיא בכלל העדכונים אל מול כל הגורמים הרלוונטים. אותן הקלות אשר קיבלו תוקף בשל נגיף הקורונה עשויות יכולות לבוא לידי ביטוי בצורה שתסייע לעורך דין וללקוח לקבל את מבוקשם ולמעשה לנצל את המצב לטובתם, לדוגמא: עסק או עצמאי שנכנס למשבר כלכלי חריף כתוצאה מנגיף הקורונה ולכן מצא עצמו כפושט רגל, סביר להניח כי בית המשפט יקל במידה מסוימת כאשר מדובר בסיטואציות כאלו. 

חדלות פירעון | עורך דין חדלות פירעון
באילו מקרים אתה צריך עורך דין?

דיני חדלות פירעון הם תחום משפט העוסק ביחידים, עסקים וגופים אחרים המתמודדים עם קשיים כלכליים. עורך דין המתמחה בדיני חדלות פירעון ומסייע לאנשים פרטיים, עסקים וגופים אחרים לנהל את ענייניהם המשפטיים הקשורים לחדלות פירעון. תפקידו העיקרי של עורך דין חדלות פירעון הוא לספק ייעוץ וסיוע משפטי ללקוחות בתחומים כגון פשיטת רגל, ארגון מחדש של חובות, פירוק ועניינים אחרים הקשורים לחדלות פירעון.

כאשר אדם, עסק או ישות אחרת מתמודדים עם מצוקה כלכלית, ייתכן שהם צריכים להיעזר בשירותיו של עורך דין חדלות פירעון. עורך דין חדלות פירעון יכול לסייע ללקוח למצוא את הפתרון הטוב ביותר לקשיים הכלכליים שלו, לנהל משא ומתן עם נושים ולטפל בעניינים משפטיים נוספים הקשורים לחדלות פירעון. חשוב לציין כי דיני חדלות פירעון הם בעלי התמחות גבוהה, ועל עורך דין חדלות פירעון להיות מנוסה בתחום על מנת לספק ייעוץ משפטי יעיל.

במקרים מסוימים, אדם או עסק עשויים להצטרך להגיש בקשה לפשיטת רגל. פשיטת רגל היא הליך משפטי שיכול לעזור לאנשים פרטיים ועסקים לעמוד על הרגליים כלכלית. עו״ד יכול לסייע ללקוחות להבין את תהליך פשיטת הרגל ולהכין את המסמכים הדרושים. עורך הדין יכול גם לתת ייעוץ משפטי כיצד לנהל חובות ולמצוא פתרונות מול נושים.

מצב נוסף בו עשוי להיות צורך בעורך דין חדלות פירעון הוא כאשר עסק עומד בפני פירוק. פירוק הוא תהליך שבו נכסי העסק נמכרים וההכנסות משמשות לפירעון חובותיו. עורך דין חדלות פירעון יכול לסייע לעסק להבין את תהליך הפירוק ולהגיש את המסמכים הדרושים. עורך הדין יכול גם להעניק סיוע בניהול משא ומתן מול נושים ופיתוח פתרונות.

בנוסף לפשיטת רגל ופירוק, עו״ד יכול לסייע גם לאנשים פרטיים ועסקים בארגון מחדש של חובות. ארגון מחדש של חובות הוא תהליך שבו החובות של העסק מובנים מחדש על מנת להפוך אותם לניתנים יותר לניהול. עורך דין חדלות פירעון יכול לסייע לעסק להבין את תהליך ארגון מחדש של החוב ולהכין את המסמכים הדרושים. כמו כן, עורך הדין יכול לספק ייעוץ משפטי בנושא ניהול משא ומתן מול נושים ופיתוח פתרונות.

לבסוף, עורך דין חדלות פירעון יכול גם להעניק ייעוץ וסיוע בנושאים הקשורים להונאת חדלות פירעון. הונאת חדלות פירעון היא עבירה פלילית שבה מישהו מנסה בכוונה להסתיר נכסים או מידע מהנושים על מנת להימנע מהחזר חוב. עורך דין חדלות פירעון יכול לעזור ללקוח להבין את ההשלכות המשפטיות של הונאת חדלות פירעון ואת הצעדים הדרושים לנקוט אם הוא חשוד בביצוע הונאה.

עורך דין המתמחה בחדלות פירעון | עורך דין חדלות פירעון
לסיכום

לסיכום, עורך דין חדלות פירעון הינו עורך דין המתמחה בדיני חדלות פירעון ומעניק ייעוץ וליווי משפטי ליחידים, עסקים וגופים נוספים בתחומים כגון פשיטת רגל, ארגון מחדש של חובות, פירוק ועוד עניינים הקשורים לחדלות פירעון. אם אדם, עסק או ישות אחרת מתמודדים עם מצוקה כלכלית, ייתכן שהם צריכים להיעזר בשירותיו . אישיות מנוסה יכולה להעניק ייעוץ וסיוע יקרי ערך במציאת הפתרון הטוב ביותר לקשיים הכלכליים של הלקוח, ניהול משא ומתן עם נושים וטיפול בעניינים משפטיים נוספים הקשורים לחדלות פירעון.

כאשר מדובר במשבר כלכלי קל או קשה אשר הוביל להליכי פשיטת רגל, הוצאה לפועל או חדלת פירעון יש להיעזר בייעוץ וליווי משפטי נרחב מצד עורך דין בתחום עקב זכויות רבות הקיימות בחוק ברגעי משבר כמו אלו. עורך דין הינו מומחה בתחום חדלות פירעון ולכן בקיא בכל הפרטים ולו הקטנים ביותר שיש בנושא, יודע לתת מענה מהיר וטיפול יעיל. 

ליווי אישי
מומחיות בתחום
השגת הפטרים מחובות
הסדר חובות לחייבים יחידים ולחברות
בקשה לביטול עיקולים והגבלות תוך 24 שעות
הגנה וחילוץ מפני מלווים מפרי חוק
עורך דין המתמחה בחדלות פירעון | עורך דין חדלות פירעון
"תמיד תזכרו שההחלטה שלכם להצליח היא הרבה יותר חשובה מאשר כל דבר אחר"

אברהם לינקולן

למה משרד עורך דין ליאור כספי?
בגלל הערכים
מקצועיות
עורכי הדין שלנו הם ממיטב עורכי הדין בתחומם.
כמו גם ווידוא איכות ביצוע והקניית ידע עדכני שוטף.
מצוינות
הפירמה שלנו שואפת למימוש הפוטנציאל הקיים להישגיות ברמות הגבוהות ביותר, הן ברמה המקצועית והן ברמת המוטיבציה האישית, לטובת שיפור התוצאות ושיפור השירות – לטובת הלקוחות שלנו.
הגינות
אנו פועלים על פי נורמות התנהגות של יושר, מוסר, כבוד לזולת ויושרה, היוצרים בהליכי חדלות פירעון וקבלת החלטות מבוססי מידע אמין.
הערכים שלנו
עורך דין חדלות פירעון מומחה

הפירמה מעניקה ליווי וייעוץ ללקוחות פרטיים ועסקיים, משרדינו מתמחה גם בייצוג חברות ציבוריות (פומביות) ובמהלך השנים טיפל משרדנו במספר רב של תיקי פשיטות רגל מורכבים של חברות בינוניות וגדולות בצורה הטובה ביותר והמקצועיות עם צוות מיומן מאחורי.

עורך דין ליאור כספי מלווה את החייבים בכל ההליך המשפטי החל מהגשת הבקשה לצו כינוס, ועד לקבלת צו הפטר ומחיקת כל החובות, דבר המאפשר פתיחת דף חדש בחיים.

בעל ניסיון רב בייצוג חייבים בהליכים המשפטיים מרגע הגשת הבקשה, מתן צו הכינוס, עיכוב הליכים מהיר ועד למתן צו הפטר ומחיקת חובות. עו"ד ליאור כספי מייצג חייבים בהליכי פשיטת רגל ומביא למחיקת חובות בזמן מהיר ויעיל, זאת כמובן בהתאם לרפורמה החדשה.

חדלות פירעון | עורך דין חדלות פירעון
למעלה מ20 שנות ניסיון
לאחר שראיתי מספר מודעות באינטרנט, השארתי פרטים ורציתי לשמוע במה מדובר. בהתחלה הייתי סקפטי. אני בעלים של חברה בתחום הבנייה ונקלענו לחובות איומים בסכומים מטורפים. תוך כחודש וחצי - 50% מהחוב נמחק לחלוטין. אין לי מילים. פשוט אלופים!
אליאור רעננה
אליאור
רמת גן
5/5
ליאור כספי
נכנסתי לחובות בשווי של למעלה מ-200,000 ש"ח. ליאור כספי והצוות המקסים סייעו לי ולמשפחתי והצליחו להפחית את החוב בהסדר משפטי ל-30,000 ש"ח בלבד.
יגאל תל אביב
יגאל
תל אביב
5/5
אני ממליצה בחום על הפירמה שבתוך חודש בלבד מתחילת ההעבודה איתם הם הצליחו להפחית לי את החוב ב-70%!!! לא האמנתי שזה אפשרי. מומלץ מומלץ מומלץ!
ציפי רעננה
ציפי
רעננה
5/5
היחס פשוט מעולה! נפגשתי לפני עם מספר עורכי דין. לא מצאתי אחד שירותיות ויחס כמו של עורך דין ליאור כספי. תודה רבה!
שחף הרצליה
שחף
הרצליה
5/5
רוצים לדעת איך אנחנו עושים את זה, בדרכנו המשפטית?
לקבלת ייעוץ ראשוני ללא עלות מעורך דין חדלות פירעון, השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

לחיצה על כפתור "שליחה" מהווה את הסכמתך להעברת פרטיך לגופים המומלצים של "ליאור כספי א.ל.ו. חברת עורכי דין" ולתנאי השימוש באתר. קראת והבנת את תנאי השימוש באתר ומדיניות הגנת הפרטיות של החברה והם מקובלים עליך.

ליאור כספי א.ל.ו. חברת עורכי דין
נשמח לעזור!
שלחו הודעה ונציגנו יחזרו אליכם בהקדם
בעת לחיצה על כפתור " חזרת נציג" הינך מאשר/ת בזאת לעורך דין ליאור כספי לשלוח לי ניוזלטרים/דיוור של מאמרים, מידע, חידושים, עדכונים מקצועיים, במייל ו/או בהודעה לנייד. הרשמה לקבלת הדיוור כאמור תאפשר קבלת דיוור ללא תשלום. ניתן בכל עת לבטל את ההרשמה לקבלת הדיוור ע"י שליחת מייל חוזר.